۲۰

سلام دوست خوبم سلام صبای مهربون حالت چطوره خیلی دلم واست تنگ شده من دیگه مدرسه نمیرم تعطیل شدم از هفته آینده هم امتحانات کتبییم شروع میشه کاشکی میتونستم بعد از امتحانات بیام پیشت خیلی دوست دارم ازنزدیک ببینمت و باهات حرف بزنم صبا جون بهم بگو حالت بهتر شده یا نه ببخشید که خیلی وقته ازت خبرنداشتم مشغول امتحانات شفاهی بودم ولی دیگه بعداز تموم شدن امتحاناتم هر روز واست نامه مینویسم صبا جون اگه میشه یه عکس جدید از خودت واسم بفرست راستی صباجون از هفته آینده میخواهم داستانهای خیلی قشنگی واست بفرستم که هرشب بابا یا مامان مهربون واست بخونند تا خوب بخوابی و خوابهای خوب ببینی .
به امید دیدن روی قشنگ شما دوست عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.