"

پیشاهنگان حقوق بشر ۱۸/۶/۱۳۹۰

حامیان صبا درج نظر

باز هم در تاریخ ۱۶/۶/۱۳۹۰توسط دوستان عزیزمان در تهران گروه پیشاهنگان صلح و دوستی خانم نیازمند .خانم افضل.خانم باقریان.خانم سامی نیا .خانم شهوق.خانم مافی.خانم جلیلی.خانم پاپی.خانم ناصری.خانم هوشنگی ودوستان عزیز دیگری که اسامی آنان را فراموش نموده ایم (که در این جا از انان عذر خواهی مینمائیم )صبا مورد لطف ومحبت این عزیزان قرار گرفت و برای او مراسم جشن تولدی در هتل برگزار شد توسط این دوستان عزیز پیگیریهای زیادی جهت امر درمان صبا در حال انجام میاشد که از همین جا از همه آنان تشکر مینمائیم

http://www.solhvadosti.org

http://www.aroundtheworld.blogfa.com




۶ پاسخ ها به “پیشاهنگان حقوق بشر ۱۸/۶/۱۳۹۰”

  1. گلی گفته:

    بابای صبا حتماً اطلاع دارین که پرفسور سمیعی برترین جراح مغز و اعصاب جهان به ایران اومدن. کاش می تونستین تماسی باایشون داشته باشین و صبا رو تحت معاینه و درمان ایشون قرار بدین، اون وقت امیدمون خیلی بیشتر می شد.
    براتون آرزوی موفقیت دارم.

  2. گلی گفته:

    راستی یادم رفت بگم که پرفسور سمیعی جزو پیشگامان جراحی ساقه مغز هستند و روش های جدیدی در درمان بیماری های مربوط به این بخش ابداع کردند که تماماً به اسم خودشون ثبت شده و به سایر متخصصان مغز و اعصاب در سرتاسر جهان هم آموزش داده می شه.

  3. حمید گفته:

    با درود خدمت همه عزیزان
    بابای صبا گلی خانم راست میگه لطفا با پرفسور سمیعی حتما ، بخاطر صبا یه تماس بگیرین اگه شد آدرستونو برام میل کنین در اولین فرصت میام بهتون سر میزنم با تشکر و ارزوی کامیابی برای صبا و تمام بیماران

  4. f گفته:

    امیدوارم حال صبا خوب بشود و یک شعر نوشته و برایش خواهم فرستاد
    مهسا

  5. ترنم گفته:

    باسلام.
    لطفا”به خانمای پیشاهنگان حقوق بشر بفرمایید شما که با کارهای خیرتون دل خیلی از افراد را شاد میکنید بهتر نیست که با رعایت حجاب وشئونات اسلامی دل سرور ومولایمان امام زمان را نیز به دست بیاورید تا اودراین راه خیر همراه وهمیار شما باشد؟ همچنین در این ماههای عزیزی که در پیش رو داریم دعای خیرمون را بدرقه راه صبا جون میکنیم.

  6. Maria گفته:

    That’s a creative answer to a difuciflt question

یک پاسخ بنویسید