"

صبا

وضعیت صبا درج نظر

سلام از اینکه چند روزی نتوانستیم سایت را به روز کنیم عذر خواهی مینمایم

صبا راجهت ادامه درمان وانجام معاینات توسط دکتر جواد زاده در تاریخ ۱۴/۶/۱۳۹۰ به تهران انتقال دادیم  در اینجا بر خود وظیفه میدانیم که مراتب تشکر خودمان را  از دوستان عزیز در دفتر مرکزی هواپیمائی اسمان منطقه جنوب و جناب کاپیتان نصرفرد و کادر پرواز بدلیل زحماتی که برای انتقال صبا به تهران متحمل شدند اعلام نمائیم

جواب نوارمغزوctscan  صبا بسیار امیدوار کننده است

با پیگیری دکتر جوادزاه صبا به آقای دکتر طلائی معرفی گردید و توسط ایشان در تاریخ ۱۷/۶/۱۳۹۰لوله NGصبا برداشته شد وبه جای آن در شکم صبا لوله PEGکارگزاری شد




۶ پاسخ ها به “صبا”

  1. ترنم گفته:

    خیلی خوشحالم که صبایه عزیز داره بهتر می شه ما همیشه برایه گل دختر نازمون سلامتی بهمراه طول عمر آرزومندیم

  2. مامان رها گفته:

    خدا رو هزاران بار شکر گزارم خیلی خبر خوبی بود امیدوارم باز خبرهای خوبی از سلامتی صبا جون برامون بنویسید

  3. ژاله گفته:

    بسم الله
    سلام
    خیلی خوشحالم 🙂 خدا رو شکر 🙂
    آخی چقدر موهاشو ناز بستین 🙂

  4. منصوره گفته:

    سلام اقا افشین من دیشب صدای شمارو از توی رادیو شنیدم و واقعا فکرشو نمی کردم که اینطوری باشه و صبح اومدم تو سایتتون و واقعا جا خوردم و بدجور بغض گلومو گرفته و نمی دونم چی بگم اما واقعا خوشحالم که پدرو مادری داره که امیدوارند و دختری که صبور و همراهی می کنه تا خوب بشه . صبای گلم تو خیلی ناری و باید خوب بشی و سرحال راستی خانومی موهاتم خیلی خوشگل بستیا . من هر روز میام تا ببینم در چه حالی . من صبارو خیلی دوستش دارم . اقا افشین از طرف من اگه قابل بودم پیشونی نازشو ببوسید .

    از درگاه حق ارزوی بهتر شدن صبارو خواستارم و واسش نذر کردم امیدوارم خدا نگاه به دل ناپاک ما نکنه رحمی به دل پاک خودش بکنه و حال صبا جون خوب بشه .

  5. sara گفته:

    سلام خیلی ناراحت شدم واسش دعا میکنم ولی همین که شما امیدتون رو از دست ندادین خیلی خوبه. من خیلی ناراحت شدم و کلی گریه کردم ولی مریض هایی مثل صبا جون بودن که خوب شدن این یعنی اینکه هنوز همه درها بسته نشده. من سعی میکنم توی هر فرصتی بهتون سر بزنم تا از حال صبا با خبر بشم به این امید که بالاخره سلامتی کاملشو به دست بیاره.

  6. هستی گفته:

    منظورتون سال ۹۱ است دیگه؟
    الهییییییییییییییی شکر که صبا جونم داره کمی بهتر می شه
    امیدوارم همیشه اینجا را با روز به روز بهتر شدن اش آپ کنین و خبرهای خوبی بدین

یک پاسخ بنویسید