"

احساس من

احساس من, زمزمه های تنهائی درج نظر

مدتی میشه از مسائل و اتفاقاتی که در روند پیگیری پرونده صباو حاشیه هایی که توسط افراد مغرض داره برایمان درست میشود احساس ناخوشایندی دارم واین حس داره برایمان بوجود میاید که پیگیریمان برای برخی خوشایند نیست وحاضرهستند برای در پرده ماندن حقایق دست به هر نوع عملی بر علیه مان بزنند(وقتی که در مورد جوابگوئی در مورد مسائل مطرحه از طرف ما کم میارن میان محل اهدا کلیه من را بررسی میکنند و در کمال وقاحت میگویند این جای عمل فدخ میباشد و زمانی اون هم با شک و تردید راضی میشوند  که مدارک اهدا را میبینندو باز هم از رو نمیرن و گیر به داشتن وبلاگ میدهند و میگویند چرا عکسهای صبا را در وبلاگ گذاشتی و….. حال خودتان بگوئید آیا با این شرایط کسی نظریه ای با در نظر گرفتن وجدانش میدهد)




۲ پاسخ ها به “احساس من”

  1. javad گفته:

    سلام عزیزم
    صفحه اصلی سایت رو خوندم خیلی متاسف شدم امیدوارد امام زمان شفا بده.خیلی سخته خدا صبر بهت بده ایشالا به زودی تا چند روز اینده حال دخترت خوب میشه.
    ولی اینو از من بشنو:
    همه پزشک های ایرانی روی کار خودشون جدی نیستن و بعضی هاشون وقتی میبینن یک بیمار وضع خوبی نداره بهش نمیرسن ولی به هر حال ارزوی شفا برای دخترت دارم.
    فعلا بای

  2. سحر گفته:

    با عرض سلام خدمت شما پدر و مادر دلسوز.من حالا وب سایت شما رو خواندم.با تمام وجود شما را درک می کنم و از خداوند بزرگ شفای صبا را طلب می کنم.از صمیم قلب برای صبا جان آرزوی سلامتی می کنم.به امید اینکه خداوند جواب دعاهایمان را هر چه زودتر بدهد.هرگز در نمازم صبا را فراموش نمی کنم.دلنوشته هایتان را خواندم و با انها گریستم.صبا یک روز خوب می شه.اون روز خوب می یاد. از خداوندی که او رو از هیج آفرید می خواهم …ای خدای بزرگ خودت کمک کن.

یک پاسخ بنویسید